22 jun. 2016

Postcrossing Incoming! Russia, Kalmykia

Kalmykia (Респу́блика Калмы́кия) is a Republic of Russia, notorious for having the only majority buddhist population in Europe. Darine lives in the capital, Elista, and she sent me this image of the pagoda it the Central Square of her city.

Kalmykia (Респу́блика Калмы́кия) es una República de Rusia, famosa por tener la única población de mayoría budista en Europa. 

Darine vive en su capital, Elista, y me manda esta imagen de la pagoda en la Plaz Central de su ciudad.


I was also happy to learn that this temple replaced a big monument to Lenin. Ha ha! This is the flag of Kalmykia.

También me alegra saber que el templo reemplazó un gran monumento de Lenin. ¡Ha ha! Esta es la bandera de Kalmykia.

More videos below / Más videos a continuación.

Mi curiosidad me hizo buscar más videos sobre Kalmykia. El primero es de 1998, y habla sobre el Mundial de Ajedrez que fue realizado en esta República, y el presidente Kirzan Ilyumzhinov, responsable por el torneo.

Curiosity led me to search for more Kalmykia videos. The first is from 1998, and speaks about the Chess World Cup that took place in this Republic, and Kirzan Ilyumzhinov, the President responsible for it.


Este es de 2007, con Kirzan Ilyumzhinov aún como presidente, y con el mismo Rolls-Royce.

This one is from 2007, with Kirzan Ilyumzhinov still as the president. With the same Rolls-Royce.


No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada