30 mar. 2016

Hot Wheels 2016: The wild SEMA Ford Mustang 2005

I don't often go for models with orange windows, but somehow it doesn't bother me that much in this case...

En general rechazo la idea de conseguir modelos con las ventanas naranjas, pero en esta ocasión extrañamente no me molestó...

I don't think there are that many Hot Wheels models with lights made from the window's plastic piece... and with both tail and headlamps, even less models, regardless of manufacturer!

No creo que haya muchos Hot Wheels con focos hechos a partir del plástico de las ventanas... qué va, menos aún con ambos sets trasero y delantero de la misma pieza, de ningún fabricante.

What really made me buy this miniature, though, is the fact that it replicates a real car. See more on that at the Lamley Group blog.

Lo que de verdad me hizo comprar esta miniatura, es que representa un auto real. Pueden leer más en éste post de Lamley Group.
What Lamley loved about this casting, is that the chin spoiler is retractable, to allow for the model to be used on Hot Wheels tracks.

Lo que Lamley más ama del modelo es que el spoiler delantero es retráctil, para permitirle usar las pistas de Hot Wheels.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada