29 jul. 2015

New Hot Wheels 2015: Cadillac Elmiraj Concept

One of my most eagerly awaited Hot Wheels for this year: The Cadillac Elmiraj. It is a concept of what a new big Cadillac coupé could look like.

Uno de mis Hot Wheels más esperados este año: El Cadillac Elmiraj. Es un concept de cómo podría ser un nuevo coupé grande de Cadillac.
I hope Cadillac eventually makes a real Elmiraj that looks like this. The Hot Wheels model is a little on the simplistic side, it looks to me. But it is really nice regardless, and I really like it.

Espero que Cadillac eventualmente haga un Elmiraj real que se vea así. El modelo de Hot Wheels me parece un poco simple, pero de todos modos es muy lindo, y me gusta mucho.

Hot Wheels Cadillac Elmiraj Concept
Hot Wheels Cadillac Elmiraj Concept
Hot Wheels Cadillac Elmiraj Concept
I couldn't get a great picture of the interior, but Hot Wheels replicated the cool dashboard present in the real car.

Me costó tomar una foto del interior, pero quiero mostrar como replicaron el fascinante tablero del auto real.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada